Hamile bayanlara üzücü haber : “Kafein”



Gebelikte fazla kafeinli içecekler tüketmenin düşük yapma riskini artırdığı bildirildi.

ABD’nin önde gelen Kaiser Permanente tıp merkezinden Dr. De-Kun Li ve ekibinin yaptığı araştırma, daha önce yapılan benzer araştırmaları doğrulayarak, kadınların hamilelikte fazla kafeinli içecek tüketimine son vermelerini öneriyor. Bunun nedeni ise düşük ihtimalinin artması..

2 yıl süren araştırmaya, gebeyken de kafeinli içecekler tüketmeye devam eden 1000′e yakın kadın katıldı.

(daha fazla…)