Kadınların kalbini çikolata koruyor
14 Ekim 2011
Yazar: Sagliklibilgi
Toplam okunma : 144
0 yorum
Daha önce yapılan araştırmalar, çikolata yemenin kan basıncını düşürme etkisi yarattığını ortaya çıkarmıştı. İsveç’in başkenti Stockholm’deki Karolinska Enstitüsü’nün yaptığı araştırmaya göre, çikolata aynı zamanda kadınlarda kalp krizi riskini azaltıyor.

